2016. október 23., vasárnap

ILNP-Mon amour


Sziasztok!!!!

Ennek a lakknak találóbb nevet nem is adhattak volna. Első képen már tudtam,kell,ilyen csodálatos lakkot valóban régen láttam már.
Különböző fényekben a lakk inkább feketének tűnik,a holó óriásit dob rajta.Felkenve 2 rétegben fed,alapszíne bordós amihez shimmer is társul,vöröses-pinkes.
Ez a lakk valóban csodálatos,nagyon tetszett magamon,nyomdázás előtt órákig csodáltam,nézegettem forgattam a kezem.






Két szegecset raktam a kis illetve a mutatóujjamra, a többire a BP-L043 palettájáról vett virágmintát nyomdáztam,a Ya qin an szürke lakkjával.








Nos,lehet elég elfogult vagyok,de imádom ezt a lakkot,nem okozott élőben sem csalódást.Idei év kedvenc őszi lakkja!!!!




Neked megvan ez a lakk? Illetve tetszik???


4 megjegyzés :

  1. Nekem is tetszik nagyon,de olyan lilásnak tűnik a képeken a lakk. Szép lett a minta is rajta.:)

    VálaszTörlés
  2. Na ez szerelem volt első látásra! *.* Csodálatos mélysége van ennek a lakknak, remélem egyszer én is be tudom majd szerezni :)

    VálaszTörlés
  3. Tényleg csodás ez a lakk, és nagyon jól áll Neked! Főként a Te hatásodra vettem meg, és nagyon örülök neki! A manikűr is nagyon szép lett, akit készítettél vele. (-:

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű önmagában is, szerencsére látszik a fotón, hogy lila, ennyi minta pont elég, látszik a szépsége!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!