2016. október 25., kedd

Picture Polish-Talisman


Sziasztok!!!

A Picture Polish-Talisman volt a harmadik lakk,amit az őszi kollab kollekcióból megvásároltam.Rá voltam a legkíváncsibb,természetesen a vásárlás előtt ismét hezitáltam,hogy elfér-e majd a Zoya-Storm mellett,ami egyik kedvenc körömlakkom.
A lakkot Tanya_Wish álmodta meg,ami egy feketés/barnás scattered holó,szerencsére semmi köze a Storm-hoz.Szuper formula,2 rétegben tökéletesen fed.







A középső illetve a gyűrűsujjamra egy gradient nyomdázás került,amit a Bundle monster-BM-XL2017 Tanya Wish palettáról vettem.Szuper paletta,viszont a nzomdázással annyira nem vagyok megelégedve.
A gradient jól sikerült (fehér,barna és fekete nyomdalakkokat használtam),de nem érvényesól annyira,mint azt fejben elképzeltem.








Nos,ő is a szerelemlakkok listájára került,elégedette vagyok vele,örülök,hogy megvettem :)
Ősszel még biztos hordani fogom,idén a barna kabátomhoz barna körömlakk dukál :)



Neked tetszik ez a lakk?

2 megjegyzés :

  1. Szerintem nagyon szép a nyomdázás! Kellemes, őszies, sejtelmes hangulatú manikűr lett. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon csinos a manikűr, de ez a szín annyira nekem nem jön be, talán mert se nem fekete, se nem barna.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!