2016. november 15., kedd

Bornprettystore BP-L050 paletta teszt


Sziasztok!


A virágos minták után angy kedvencem a geometrikus,most a Bornprettystore által tesztelésre kapott 050-essel készült két manikűrt mutatom be.
A paletta nagyon szuper,jó nagyok a minták,jól kidolgozottak is,szóval gyerekjáték volt vele a munka.😊

Elsőnek a csillagos mintát néztem ki magamnak,ehhez egy radial gradientet készítettem.A lakkok az Ilnp-Paper route,La Catedrale,és a Lulu voltak.
Feketével nyomdáztam a mintát,hozzá a Pueen átlátszó nyomdapárnáját használtam.








   




A másik manikűrhöz hullámos mintákat használtam,itt az alaplakk az IEUV-We want you NPA army.





Ez a zöld valami fantasztikusan néz ki!!!😍😍

A mintát a MDU sárga nyomdázólakkjával nyomdáztam.




A palettát csak ajánlani tudom-ITT elérhető-,aki kedveli az ilyen jellegű mintákat,a BBB10 kóddal 10% kedvezményt kaptok teljes értekű termékekre (amúgy most szuper leárazások vannak!!!).




Kedveled a geometrikus mintákat?
Melyik manikűr tetszik a leginkább?

5 megjegyzés :

  1. A zöld lakk gyönyörű!! Szinte vétek eltakarni nyomdával :) Az első mani nagyon szép, ezek a színek!! Meg az átmenet! A minták annyira nem csigáztak fel, de a két vékonyvonalas jól néz ki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Régen kentem fel az IEUV lakkot,gondoltam jó lesz rá valami minta :) De önmagában tényleg nagyon szép! :)

      Törlés
  2. A zöld lakkra én sem tennék semmit, soha, áhhh, ez úgy álomszép, ahogy van, de az első manin komolyan meglepődtem! Kis csúszással jutottam el odáig, hogy megnyissam ezt a bejegyzésedet, mert a lemez látványa lelombozott, ugyanis ezek a minták azok, amelyektől hideglelést bírok kapni, és egy kezemen meg bírom számolni, hány manikűrt láttam már, amelyben tetszett volna ez a stílus. Aztán jövök ide, és egy káprázatos, kozmikus szépségű manikűr fogad, hát, be*arás! :)
    Legközelebb azért írd ki a bevezetőben, hogy "nyisd meg bandita, tutira tetszeni fog!" :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D :D Örülök,hogy tetszik a manikűr,köszönöm szépen :)
      Én kifejezetten nagyon kedvelem ezeket a hipnotikus,mindenféle kacskaringós mintákat :)

      Törlés
  3. Both manicures have a very strong visual effect, my favourite is the first manicure! :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!