2016. november 23., szerda

Csíkos


Sziasztok!



Eljött a csíkos manikűrök ideje,amit nagyon kedvelek.Próbáltam kicsit színesebbre venni a figurát,ezért az elkészítéshez 5 lakkot használtam fel. A mintát a Sugar Bubbles SB047-ről választottam.A mintán a csíkok elég sűrűek,így egy-egy csíkot kitöröltem amikor a decals-t készítettem.
A paletta nagyon szuper,jól kidolgozottak a minták,a nagy többsége tetszik!


A felhasznált lakkok a következőek voltak:IEUV:Chardonnay,Captain blue sky,Born to be rad,Wild and free,Pink and nothing but the pink.

 




Nagyon szerettem ezt a manikűrt,sajnáltam,hogy le kellett mosnom,de pótoltam egy másik csíkos manikűrrel amit majd hamarosan meg is mutatok :)



Kedveled a csíkos manikűröket?

4 megjegyzés :

  1. Fantasztikus ez a manikűr, a lakkok egyesével is gyönyörűek, hát még együtt csíkosan!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen.örülök,hogy tetszik :)

      Amúgy az IEUV az egyik kedvenc márkám,annyira jók ezek a lakkok!!!

      Törlés
  2. Nagyon szuper lett ez a manikűr! Ötletesen használtad ezt a mintát, egyébként nagyon tetszik ez a paletta! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen,örülök,hogy neked is tetszik :)
      Tényleg szuper ez a paletta,jó márka a Sugar bubbles :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!