2016. november 19., szombat

Il Etait Un Vernis-Captain blue sky


Sziasztok!!


Egy elég vidám lakkot szeretnék ma bemutatni nektek.Nem igazán kedvelem a kék lakkokat,de ez a szín,még az én szívembe is melegséget,vidámságot hozott.
Sokáig nem is nagyon érdekelt ez a lakk,aztán egy nap jött az a bizonyos kattanás,hogy szép ez a szín,muszáj kipróbálni magamon is.
A lakk a Welcome to paradise kollekcióban jelent meg,még nyáron,igazi kobalt kék,enyhén holós.
Nálam a megvásárlása egészen őszig váratott,van ilyen néha későn érik be egy-egy lakk 😁





Ana instagram oldalán korábban volt egy játék,ahol egy Pueen palettát nyertem,plusz ajándékként kaptam tőle egy Clearjellytsamper saját collab palettát,amin Tribal minták vannak.A paletta ITT megnézhető,nekem nagyon tetszenek ezek a minták,mostanában különösen kedvelem a dupla nyomdázást.






Nálam ez a lakk telitalálat,nyomdázással vagy anélkül,abszolút megéri az árát,szóval nagyon örülök,hogy megvettem :)




Neked tetszik ez a kék lakk?

2 megjegyzés :

  1. Jópofa mani :) Megnyitottam mellé a The Spirit of the Moors tesztedet, az sokkal élénkebb, lehet, azt veszem inkább újra, már félig van. Ez is szép, csak nem fogott meg annyira, mint a másik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Előben tökre más a két lakk :) Az A-england is nagyon tetszik,de valahogy a kis szívem jobban húz az IEUV lakkok felé....

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!