2016. november 26., szombat

Lina nail art supplies-Teszt I.


Sziasztok!

Mindig nagy öröm amikor új nyomdapaletta márka jelenik meg a piacon.
Lina nail art supplies egy amerikai cég,ami pár hónapja jelent meg,és felkértek pár lemez tesztelésére.
4 lemezt kaptam,amiket én választhattam ki (elvileg 5 palettát lehetett tesztre kérni,de nekem egy valami módon 1 lemaradt).
A tesztet két részre bontom,mert az egyik palettára még sajnos nem volt időm😰


A paletta egy szuper fekete tokban érkezik,a store mondhatni "logója" a pillangó, a papírt tartón is felfedezhető,a palettán is illetve a palettát vedő papíron a hátulján.
A paletta 9,5cm x 14,5 cm, 29 egyedi mintát tartalmaz,1,7 x 2,2 cm-esek a minták,illetve egy plusz pici mintát is tartalmaz a lemez ami 1,7 x 1,5 cm.

Első lemez amit teszteltem az In motion 01,geometrikus mintákat tartalmaz,az összes minta nagyon tetszik,ezért is esett rá a választásom.



Egy gradientet készítettem majd fekete nyomdalakkal nyomdáztam rá az utolsó előtti sor balról 4. mintáját 😋,és erre a fekete mintára mégegyszer rányomdáztam egy holo lakkal-Color club-Kismet.





A Make your mark 01 paletta abszolút nagy kedvencem volt már,amikor csak a promóképeket lehetett látni.
90-es éveket jellemzik a grunge és a graffiti minták.Jelentem óriási kedvencem ez a paletta,a pillangós illetve a graffitis mintákat nagyon szeretem,az összes mintát szándékozom kipróbálni.



Első próbálkozásom a pillangókkal készült,de nem voltam megelégedve a manikűrrel,így egyetlen egy képet készítettem róla.Tiszavirág életű volt,azonnal lemostam.


Egy graffitis manikűrben gondolkoztam utána,amihez ismét egy gradientet készítettem,itt szürke volt az alap,majd erre került egy gradient tégla/fal minta,és dupla nyomdázással a minták.





DEE a pillangós mintát sem hagytam annyiban :D (Itt a nyomdalakkot én kevertem ki,hogy olyan színe legyen mint a kis illetve a mutató ujjamon lévő körömlakké).




Nos,a  teszt első fele ennyi lenne,kíváncs cagyok nektek melyik paletta nyerte el a tetszéseteket.


Mdollasnails15off kóddal 15% kedvezményben részesültök (az első 50 vásárló,és egy ember csak egyszer használhatja fel a kódot).



Melyik nyomdapaletta tetszik?

14 megjegyzés :

  1. Ez nagyon jó, hogy új cég és máris küld neked palettát :) Ismernek :)
    Jók a lemezek, tetszik mindegyik, de ugye munkába hordok manikat és közel sem tudok ilyen remekműveket alkotni, szóval nagyon nem használnám ki. De az első nagyon hipnotikus, az jobban tetszik! (Építőipari cégnél vagyok, amikor mutogatom az ügyfélnek a termékeket, hát látom, hogy a körmömet nézik, szinte mindig :)
    Először azt hittem, a nyomdázás átmenetes a Kismet maninál :) Csodálatos!!
    A téglafalas is szuper kis műalkotás, őrült jól mutat a hosszú körmeiden!! A lepkék szerintem jók mindegyik maniban, de hát ha nem tetszik neked az első, hiába mondom, hogy de-de, jó az is :) Van egy lepkés nyomdamintám már nekem is, eddig nem volt, eléggé hasonló, Moyra lemezen van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :)
      Mondjuk el is hiszem,hogy megnézik a manikűrjeidet,nekem nagyon tetszenek amiket készítesz.
      A lepkés minták a gyenge pontjaim,az elsőben talán az alaplakk nem tetszett.A másikat viszont közel 5 napig viseltem,imádtam!
      A graffitis mani fejben teljesen másképpen festett mint a körmeimen,szóval picit csalódás volt magammal szemben ez is.
      Melyik az a Moyra lemez?

      Törlés
    2. Mármint téged ismernek, engem nem hiszem :D
      Sima egyszerű manikat csinálok, semmi különös, de azért köszi.
      Az új mini Moyra lemezen van lepkeminta, Angel will cry a neve, majd ha egyszer lesz időm, akkor kiszínezem őket, csak kb. fél nap magány kellene ehhez :) Vagy hogy fenn bírjak maradni tovább este.

      Törlés
    3. Tudom,értettem. Arra gondoltam,hogy elhiszem,hogy megnézik a manikűrjeid a munkahelyeden. Nekem tetszenek az egyszerű és megis elegáns manik 😊

      Törlés
    4. Köszi :) Zaklatott hétvégém volt ezer tennivalóval, lehet, azért írtam-olvastam felületesen :D

      Törlés
  2. én is azt hittem, hogy az átmenet a nyomda az első lemeznél :D irtó klasszakat készítettél vele, nekem a grafitis annyira nem "gyerebe", de majd átnyálazom a kínálatukat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen 😊
      Vannak tényleg nagyon szuper lemezek, őszi volt még amit szerettem volna tesztre kérni...

      Törlés
  3. Az a graffitis mani!! Nagyon ott van, annyira szép, és tökéletes! (-: A többi is nagyon tetszik, még a pillangós is, amelyet lemostál. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök,hogy neked tetszik 😊
      Tudom neked tetszenek ezek a foil hatású lakkok, hát nekem még barátkoznom kell(ene) velük.

      Törlés
  4. Tyű, klasszak ezek a lemezek és a te szép, hosszú körmeiden nagyon jól is állnak ezek a minták :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Nagyon kedves vagy :)

      Törlés
  5. Az első a kedvencem, igazán különleges, de a többi is szuper!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen,örülök,hogy tetszenek a manikűrök :)

      Törlés
  6. My favourites are buttefly manicures, beautiful! :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!