2016. december 22., csütörtök

Cirque-Garnet


Szisztok!


Folytatva a Cirque Factes lakkokat,most a Garnet-re kerítettem sort.Bátran állíthatom,ő volt az első ami megtetszett a kollekcióból,egy burdundy piros alapban holó pelyhek tömkelege.
2 rétegben fed,szuper jól pigmentált,a második réteg után sem marad foltos.






Úgy érzem a nyomdázást kicsit benéztem.Szerintem ehhez a lakkhoz nem igazán passzok a fekete nyomdalakk.
Imádom a rózsás mintákat,azt hittem milyen szuper lesz rajta a fekete minta.... A mintát a Fun15 palettáról vettem.





Ez a lakk egy álom,örülök,hogy sikerült beszereznem!Legközelebb fehér mintát szeretnék nyomni rá,kíváncsi vagyok úgy milyen lesz az összhatás.



Neked tetszik ez a lakk?

2 megjegyzés :

  1. Szerintem nagyon jó rá a rózsás minta, de ez a lakk önmagában is álomszép!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép ez a lakk! (-: Nekem tetszik feketével is!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!