2016. december 27., kedd

Havas


Sziasztok!!!



Remélem mindenkinek jól sikerültek az ünnepek,békességben családi körben.
Havas manikűr sem maradhat el idén,kicsit más formában mint amit megszoktunk,de én igazán kedvelem ezt a színkombinációt.

Az alap az ILNP-Paper route volt,ami egyik kedvenc Ilnp lakkom.3 réteg muszáj belőle a normális fedéshez,erre a Daschica borz lakkjával nyomdáztam hópelyheket,amit a Cici&Sisi Happy Reindeer palettáról választottam ki.
Nagyon tetszik az Ilnp halvány szürke árnyalata plusz némi holó pehely benne,illetve a bonz az,ami szerintem igazán passzol hozzá.
A manikűrt egy körömlakk kupakja ihlette,szürke alapon volt egy borz pehely,gondoltam megvalósítom és íme ez lett belőle:







Remélem nektek is tetszik ez a manikűr,kíváncsi vagyok kinek mennyire bejövős ez a színkonbináció :)

6 megjegyzés :

  1. Nagyon tetszik!!! Muszáj lesz hasonlót csinálnom.
    Tavaly új volt karácsonykor a Paper Route (nekem:) és csak néztem, hogy legyen vele valami ünnepi manikűr, de nem tudtam eldönteni, hogy milyen fémes színnel kombináljam, mert az ezüsttel túl egyszínű lett volna, az arany meg túl sárga volt hozzá, úgyhogy ezüst-arany-bronz nyomdázást csináltam rá átmenetben, a Festive 01-es lemezen lévő famintával. De ahogy elnézem, a bronz önmagában még szebb rajta!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy tetszik :)
      Majd nézem instán a te alkotásod!!!!

      Törlés
  2. Nagyon szépek együtt ezek a színek!! Mkor megjelent gondolkodtam ezen az ILNP lakkon, de aztán mégsem vettem meg.. Pedig olyan szép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nem késő lecsapni rá :) Nekem egyik kedvenc ILNP lakkom,elég sok manikűrbe be lehet építeni,fedése a megszokott 3 réteg,de ezt biztos nagyon jól tudod :)

      Törlés
  3. Eszméletlenül szép lett! Tetszik ez a különleges alapszín, ami fagyos, de mégis van benne valami arany csillogás, a nyomdázás pedig tökéletes rá. Nagyon különleges hangulatú lett ez a manikűr, imádom :)

    VálaszTörlés
  4. I love snowflakes! That is a perfect base for snowflakes and a beautiful manicure! :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!