2016. december 9., péntek

Il Éteit Un Vernis lakkokkal készült manikűrök


Sziasztok!



A bejegyzésnek hosszabb címe nem is lehetett volna.😆 Ismét egy csokorba szedtem pár manikűrt,most amiket az IEUV lakkokkal készíthettem.
Idén még jobban megszerettem ezt a márkát,az elmúlt két kollekció lakkjai igecsak elcsábítottak,és idővel (mielőtt megszűnnek) beszerzem azokat a darabokat,amikről eddig lemaradtam.
Szerelem a márka iránt tavaly kezdődött a "boros" kollekcióval,szerecsére azóta is töretlen a kapcsolatunk,eddig nem csalódtam bennük.Amit sajnálok,hogy a lakkok idővel megszűnnek,szóval ha mondjuk az egyik nagy kedvenc lakkom/színem elfogy,nem lesz utánpótlás...😢😢😩


Az első manikűr egy Blobbicure,ahhoz képest,hogy nagyon de nagyon ritkán próbálkozok ezzel a technikával,szépre sikerült.
Egy fekete alapot használtam,amit picit bővebb rétegben vittem fel,majd a Chardonnay és a Crazy little thing lakkokkal csepegtettem az alapba.Majd pár színt az ellentétes lakkal (Chardonnayba a Crazy little thing-el és fordítva).





A következő lakk a Teach me tonight,teljesen levett a lábamról.Amikor megjelent,éreztem,hogy nekem ez a lakk nem kell,pont akkor vettem meg az ILNP-Mon amour lakkját,meg ugye a Kiko 497 is hasonló,szóval egy darabig nem is nagyon érdekelt.Ahogy az lenni szokott,egy idő után elkezdte mozgatni a fantáziám,mert az Ilnp nagy szerelem,szóval beadtam a derekam és megvettem.A fent említett lakkokhoz nem is hasonlít,sőt bátran állíthatom,hogy ez szebb mint a Mon amour🙈🙈
Egy csodálatosan szép tintakék alaplakkban,shimmer amihez pici holó is jár,2 réetgeben fed,ha nem éri fény teljesen feketének tűnik.Nos,ez lesz az egyik lakk amiből még egyet fogok venni,érzem ha elfogy nagyon sajnálnám ha nem lenne belőle még egy darabom!!!




Sugar bubbles SB048 palettáról vettem a mintákat,amiket világosszürke lakkal nyomdáztam.



Pink and nothing but the pink-nek nagyon érekes színe van.Egy korall rózsaszínhez hasonlítanám,amiben egy egy csepp holó is van,különböző fényviszonyokban viszont inkább már-már pirosas,nagyon szép árnyalat.




Fab ur nails Fun 13-as palettájáról választottam a mintát,mit egy csíkban nyomdáztam csak fel.
Elég érdekes hatása lett az egésznek,nem rossz,de fejben jobban nézett ki.




My area of expertise zöldes alap nekem már a promóképeken is tetszett,de az,hogy van egy fekete oldala is,egyszerűen fantasztikus!!!





Whatsupnails-B001 Middle eastern vibes palettáját használtam,ez a két minta woow,szerintem nagyon illik ehhez a lakkhoz.




A Wild and free lakk megvásárlását nem éreztem égetőnek,gondoltam a PP-2001 mellé teljesen felesleges lenne.Majd feltűnt,hogy a két lakknak valójában semmi de semmi köze sincs egymáshoz!!
Szerintem szebb mint a PP.🙅Egy masni került a lakkozásra,amihez a Whatsupnails-Bow matricát használtam,és a Pink and nothing but pink lakkal töltöttem ki.






Born to rad-al készült manit nagyon nem volt szívem lemosni...
Itt ezt a lila lakkot három körmömre kentem fel,a többire egy gradientet készítettem majd az Überchic 6-03 palettáról vett hullámos mintát nyomdáztam rá.IMÁDTAM!!





Neked megvan valamelyik IEUV lakk?
Melyik manikűr tetszik innen?

4 megjegyzés :

  1. Mindegyik nagyon szép, nem is láttam még IEUV lakkot, ami csúnya lenne :) A kék is nagyon tetszik meg a pirosas is, ja meg hát a lila. Most annyi lakkot felhalmoztam, hogy muszáj őket fogyasztani, egy ideig sajnos nem lesz lakkvásárlás, mert nem férek el tőlük. Gyönyörűek a manik, de minta nélkül is nagyon mutatósak ezek a lakkok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én láttam,de nem írom le melyik lakk(ok) az(ok) :D
      Kinőttek a lakkok? :D

      Törlés
    2. Ah, még az is tetszhet később, ami most nem :)
      Nincs sok lakkom, de egyre több van, amit fel sem kentem, egyszer sem, 30 biztos van ilyen és elgondolkodtam, hogy akkor minek vettem, a birtoklás miatt? Más lakkok meg fogyóban, már szét vannak hígítva és még egy éve sem vettem őket és mindjárt elfogynak. (Jellemzően az AE lakkok.)

      Törlés
  2. Amazing set of manicures :-) I love the first manicure, I've done something similar in the past, I called it "drop manicure", it comes out nicely every time! :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!