2016. december 14., szerda

Újabb Karácsonyi manikűr


Sziasztok!


Muszáj volt elővennem a két nagy kedvenc PP lakkom,ami a Kryptonite és a Brigdet.
Mivel vészesen közeledik a Karácsony,és szuper matricákat kaptam tesztre a Whatsupnails-től,gondoltam e két lakk segítségével készítek egy manikűrt.
Bevallom töredelmesen,én nem igazán élvezem a matricák használatát,annyira nem vagyok ebben ügyes,pedig nagyon igyekszem,de valami hiba mindig becsúszik....De azt hiszem most rájöttem,egyszerű kis trükkel tudom őket felhasználni!

A manikűrhöz egy csomagolópapír jellegű vinylt használtam,de nem a körmömön hanem a szilikon alapon,és decalsként kerültek a kömeimre.Sokkal de sokkal egyszerűbb így használni,mint körmön-legalábbis nekem!!!!

A gyűrűsujjamra a Bridget került két rétegben,majd a Karácsonyfa amit a Kryptonite lakkal készítettem,a többi körmömre a China Glaze-Snow mint alap,majd jöhettek rá a decalsok.






Imádom ezt a manikűrt,szerintem idén Karácsonykor ezt  fogom újra elkészíteni és viselni, bízom benne,hogy addig megérkeznek az IEUV lakkok amiben lesz piros és zöld lakk is...😍😍😍


A csomagolópapír matrica ITT elérhető a Karácsonyfa ITT.🌲De ha jól tudom elérhetőek a Nailland oldalán is (ha nem javítsatok ki....)

A termékeket tesztre kaptam és természetesen nem befolyásolta a véleményem!








Tetszik a manikűr?🙈

16 megjegyzés :

  1. Azt hiszem idén ez a kedvenc karácsonyi manim! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves vagy,köszönöm szépen :)

      Törlés
  2. Naná, hogy tetszik, piros és zöld a kedvenc színem, ez a két lakk meg annyira gyönyörű!!
    A mani is tökéletes, mint mindig :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen,örülök,hogy neked is tetszik :)
      A Kryptonite vészesen fogy,sajnálom ezt a lakkot használni,mert egyik kedvenc PP lakkom :D

      Törlés
    2. Szerintem használd és vegyél második üveggel :)

      Törlés
    3. Persze,ez is egy opció :)
      Most a Meow kéne nagyon de soha nem elérhető Nailland. :/

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  4. Gyönyörű ez a színkombináció. Bridget a kedvenc :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is a Bridget a kedvencem!!Örülök,hogy neked is tetszik a mani,köszönöm szépen :)

      Törlés
  5. Nagyon szép lett, csodás! (-: Nekem is adtál egy ötleet az ilyen matricákhoz, én sem kedvelem őket. \-: Mivel a szilikonlap sima, és nem olyan, mint az ívelt körmök, talán valóban egyszerűbb használni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáld ki,szerintem egy teljesen új világ nyilik meg a vinyls és te közötted.Nekem ez egy áldás komolyan,eddig sokat vártam,mire megszáradt a lakk rendesen,hogy a matrica fel ne tépje... :D

      Törlés
  6. Very, very festive, very neat and beautiful, I love it! :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!