2017. január 26., csütörtök

Kiko 045-Black


Sziasztok!


Valójában egy sima fekete lakkról nem is lehet sokat írni. Fekete 2 vagy 3 réteges és ezzel a téma le is van zárva.

Ennek a lakknak, illetve a nyomdázásnak azért is szántam külön bejegyzést, mert sajnáltos módon megszűnnek az általam oly' kedvelt Kiko lakkok, és ezek a Smart lakkok fogják átvenni a helyüket.

Töredelmesen be kell valljam, imádom a Kiko-t mint márkát, Helmereim nagy részét ezek a lakkok teszik ki, mindenféle kollekcióban megjelent lakkok is, amik azóta már nem kaphatóak, Alex-em Kiko sminkek birtokolják, mindenféle krémeket is használok. Egyszóval teljes az imádatom a márka felé.

Eddig a lakkok 11 ml-es kiszerelésben voltak kaphatóak, ezek állandó kollekciós lakkok, inkább krémek, de csillámos shimmer lakkok is helyet kaptak. Amikor valami LE jelent meg, az üveg formáján nem változtattak, azokat is ilyenbe töltötték. ( Pl. anno volt 4 holo lakkja a Kiko-nak..)
Az állandó kollekciós lakkok színskálája végtelen, melléjük társult még a Quick dry, ami szintén meg fog sajnos szűnni. Quick dry előnye abban rejlett, hogy gyorsabban száradt mint a fent említett társa, színekben nagyon megegyeztek, de felfedezhető volt egy-egy különlegesebb darab, viszont sokkal kevesebb darab jelent meg belőlük.

Nos, sajnos vagy sem, fájó szívvel búcsút kell inteni ezeknek a lakkoknak ( nem értem ami jó, miért szűnik meg???? ), én nagyon szomorú vagyok, mert nagyon jó áron lehetett 11ml-es lakkot kapni, minőségre is nagyon szerettem őket, gradientek 99%ban utánuk nyúltam...

A Kiko teljesen más írányba szeretne elmenni, érzésem szerint inkább a sminktermékeket részítik előnyben, mint  a lakkokat.
A design is sokat változott az utóbbi időben, amihez magasabb ár is társul.😦 😦

Mivel hajtott a kíváncsiság, hogy milyenek ezek az új Smart lakkok, vettem pár színt.
A lakk 7m-es és jóval drágább mint a 11m-es társa, maga a lakk olyan, mint a Quick dry, gyorsan szárad, és elég jól pigmentált.

Lina nail art supplies- In motion 01 palettáról választottam, és Color Club lakkokkal nyomdáztam: Agel kiss, Halo-graphic, Kismet, Over the moon, Eternal beauty.











4 napig hordtam a lakkok, elég jól bírta a gyűrődést, aminek külön örülök is :) Tetszett a színátmenetes gradient holo, szerintem fogok még ilyet készíteni :)



Neked hogy tetszik ez a manikűr?
Van Kiko lakkod? Szereted őket?

2 megjegyzés :

  1. Nagyon szép! Á, nincs Kiko lakkom, élőben még nem is láttam. Azért bosszantó lehet, hogy kivonják, miért, ha ennyire népszerű és jó?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eléggé bosszantó :/
      Én arra gondolok, hogy új köntösben drágábban fogják majd árulni.... Vagy az is egy verzió, hogy inkább sminktermékekre összpontosítanak...

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!