2017. február 7., kedd

Süteményt?!


Sziasztok!


Mai napra egy igazán jópofa manikűrt hoztam nektek. Nem tudom ti hogy vagytok vele, én imádom az amerikai csokis kekszet. Mindenféle "koppintott" változat létezik már, de az igazi hamisítatlan amerikainak nincs párja.
Amikor a mintát felfedeztem a Fab Ur Nails- Fun 20 palettáján, nem volt kétséges, hogy egy ilyen manikűrt muszáj készítenem.




Az alap egy water marble lett, tejekávé feeling, amibe lelkesen lehet mártogatni a csokis kekszet.
A WM-hez a következő lakkokat használtam fel:  Zoya-Flynn, Chantal, Wycon- Safari 01.

A sütiket egy sötétbarna nyomdalakkal nyomdáztam, nincs neve, de szuperül működik, ,majd egy kikevert nagyon de nagyon világos barnával töltöttem ki őket.






Kíváncsi vagyok, hogy hordanátok-e ilyen manikűrt ??? :)
Én nagyon szerettem, picit sajnáltam lemosni, de ha ránéztem állandóan éhes lettem 😂 😂

8 megjegyzés :

  1. Hordanám is meg enném is, nagyon tetszik!!

    VálaszTörlés
  2. nagyon király lett, a szólánc előző fordulójára nagyon illett volna ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, szuper, hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  3. Nagyon jó lett, én is horadnám! :D A sütit is szeretem, bár én még csak koppintott változatot ettem. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh az mindegy, lényeg a süti nem ?!! :)

      Törlés
  4. Mennyire jól néz ki, főleg ezzel az alappal. Csodás!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy neked is tetszik :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!