2017. március 30., csütörtök

Ismét egy gradient


Sziasztok!



Imádok színátmenetes manikűröket készíteni! Ehhez hasonlót már korábban csináltam, viszont más mintával, az akkor nagyon tetszett, de ez a monstani egy fokkal jobban ínyemre volt.

3 lakkot használtam fel:Opi- Deutch you want me baby, Every month is Oktoberfest és a Sinfulcolors- Sugar sugar lakkját.
A gradinet vízszintesen került a körmeimre, nem volt egyszerű, de sikerült elkészíteni.





Erre került egy szuper kis minta, amit a Bundle monster-BM-S310 palettáról választottam. Eléggé 'indiános' hatása lett a manikűrnek, de nem bántam, 4 nap viselés után sem éreztem soknak.








Imádtam ezt a színpárosítást, mindenképp fogom még őket használni, más mintával, esetleg mint water marble 👌





Szoktál színátmenetes manikűröket készíteni? Kedveled ezt a technikát?

7 megjegyzés :

  1. gyönyörű lett *.* én a mintát feketével raktam volna rá, de így is szuper!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :)
      Hát bevallom, nekem lehet feketével nem tetszett volna a mani, félek, hogy nem látszott volna a minta...

      Törlés
  2. Gyönyörű mintával és anélkül is. Á, annyi időm nincs, hogy átmenetet csináljak belekalkulálva azt is, mennyit bénáznék.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem hiszem, hogy bénáznál... Szívesen megnézném amit csinálnál :)

      Törlés
  3. Gorgeous gradient and beautiful stamping! :-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett!! (-: Jól mutatnak egymás mellett ezek a színek!

    VálaszTörlés
  5. Le tue mail art sono sempre perfette! Bravissima!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!