2017. március 8., szerda

Rózsás manikűr


Sziasztok!



Imádom a virágmintákat a körmeimen, legközelebb hozzám a rózsa áll. Nem szerettem volna teljes, minden körmön rózsa mintákat, így csak 2 körmöm díszítettem ezzel.
A mutató, hüvelykujjamra a tiszavirág életű zöld "kiwi" lakk került, ami a China glaze- But of corpse, ami egy zöld matt, fekete mikróglitteres lakk, a kisujjamra a társa a I love your guts, ami pinkes tónusú. Ezekre a lakkokra nem kentem fedőlakkot, matton nagyon állatian néznek ki.
A középső illetve a gyűrűsujjamra smooshy technikával készítettem el az alapot, melyhez pink illetve zöld krém lakkokat használtam fel.
Erre jött majd a rózsaminta, Fab ur nails- Fab13 palettáról.








Nagyon szerettem ezt a manikűrt, igaz a CG sajnos nem bírja sokáig, de ettől független kedvelem ezt a két lakkot, talán azért is,mert a maguk nemében nagyon különlegesek :)






Hogy tetszik neked ez a mani?
Kedveled a virágmintákat?

5 megjegyzés :

  1. Nagyon szép lett ismét! (-: Nálam örök kedvenc a virágminta! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy teszik a manikűr :)

      Törlés
  2. Most már én is szeretem a rózsát, régen sok volt. Nagyon tetszik a mani, főleg, hogy ennyire színes!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  3. Such an interesting combination, I love those roses! :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!