2017. május 5., péntek

Gradient manikűr


Sziasztok!



Mostanában eléggé egy síkon mozgok, sűrűn készítek színátmenetet, talán annak is tudható be a dolog, hogy egyre jobban nőnek a körmeim, és szívesebben is alkotok rájuk. Gradientet is :)

Ennél a manikárnél csak 3 lakkot használtam, Kiko 279 (sárga), 282 (pink) és a 295 (kék).
Nyomdamintát a Lina-Make your mark 01 palettáról vettem, az egészre került egy réteg ILNP- My Private Rainbow (x).

Ezt a manikűr 3 napig viseltem, majd egy helyen megpattant a lakkozás és lemostam :) Viszont a színek nagyon tetszettek, nyárias és vidám :)








Nos, mennyire jött át neked ez a manikűr?
Szereted a színátmenetet ? :)

3 megjegyzés :

  1. Nagyon szép! Mostanában csak sima lakkozásra van időm, de nagyon szeretem a csodás manikat nézegetni.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett, ez már azért szerintem nyárias is. (-: Én szeretem a színátmenetet, csak lusta vagyok elkészíteni általában....

    VálaszTörlés
  3. uh gyönyörű lett, el is mentem majd, ha lesz időm "levadászom" :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!