2017. május 23., kedd

Madam Glam gel polish / Teszt


Sziasztok!

Korábban, megkeresett a Madam Glam, hogy ha van időm, és kedvem, tesztelnék-e pár gél lakkot. Akkor, abban az ívben visszautasítottam, hisz' én és a gél lakkok nem igazán vagyunk jóban, de kisebb győzködés után csak beadtam a derekam Mirelának.


A csomagban 4 színes gél lapult (kettő mágnesen) alap és fedő, egy 9w-os lámpba amihez járt 10db gél leszedő fólia, egy mini reszelő és naracsfapálcika, és cat eye mágnes. Ezek a gél lakkok már könnyen leoldhatóak, kicsit megreszelve a felszínűket leoldóval illetve acetonos lakklemosóval simán leoldhatóak (kipróbáltam, és valóban simán leszedhetőek).

A gél kötési ideje led lámpban 30mps, sima uv lámpában 2 perc.



A mini lámpa nagyon cuki, usb csatlakozóval működik, a hozzá járó csatlakozó sajnos nem EU-s, de simán megoldaható a dolog. A design rajta nagyon tetszik, jól működik, persze kevesebb kraft van benne, mint az én SUN lámpámban.


 Lámpa használat közben :




A fólia, narancsfapálcika, és a mini reszelő ilyen:



Alap és fedőlakk:




és a színes gél lakkok:


Elsőnek korábban a feketét, -ami a Perfect black nevet viseli-, próbáltam ki holo porhoz, elég jól működött, de önmagában sem rossz.
2 rétegben használtam plusz fedő.






Következő abszolút nagy kedvencem, megfordult a fejemben, őt egyszer mindenképp fogom használni, ősszel.
Dark & Sexy egy sötétbordó, amiben millió apró szürkés glitter van. Elég nehéz volt lefotózni, élőben garantálom, sokkal de sokkal szebb.
Ő is két reteg, plusz fedő.








Rá nyomdáztam is , nagyon kíváncsi voltam milyen, ez csak fokozta a szerelmem e lakk iránt.




A mintát a Lina nail art supplies- Make Your Mark 03 palettáról választottam.

Következő két gél mágneses, amik alá szerintem kellett volna egy nagyon vékony réteg fekete.
- igen kellett volna, amit a leírásban is javasoltak, csak elkerülte a figyelmem.
 Ezek inkább már 2-3 rétegben fedtek, de a fénynél láttam, hogy átlátszanak kicsit, gondolom fekete alappal simán elég egy réteg is belőle.


Az első a Higher Spirit, csodaszép barna, ami szerintem abszolút must have lehet ősszel! Magamon nagyon tetszett, a mágneses csík sokat dobott rajta.







Az utolsó pedig a Flying purple, nevéhez méltóan egy lila gél lakkot kapunk,  ő alá is kellett volna fekete...








Összességében örülök, hogy volt lehetőségem kipróbálni ezeket a gél lakkokat, a tesztre kapott termékek nem befolyásolták a véleményem :)
Mindegyik általam válaszott gél, jó döntésnek bizonyult, legfőképp a a Dark & Sexy tetszik, amit ősszel szeretnék huzamosabb ideig viselni.




Nos, te hogy állsz a gél lakkokkal?

8 megjegyzés :

  1. Nagyon szépek ezek a lakkok! Nekem a Flying Purple is nagyon tetszik! (ki hitte volna) :D

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű manik készültek. :) Az utolsó a kedvencem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik :3

      Törlés
  3. A mágneses gél lakkok eszméletlen gyönyörűek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Szerintem is nagyon szépek, kár, hogy nem kentem alájuk feketét :/

      Törlés
  4. A Dark & Sexy a legszebb szerintem is! Még nem próbáltam gél lakkot, de ki tudja, később mi lesz, nem zárkózom el a dologtól.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj nekem is ő teszik a legjobban! Amúgy én is így vagyok, ahogy Te, hogy ki tudja mit hoz a jövő...Lehet egyszer csak ezeket fogom használni :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!