2017. május 15., hétfő

NOTD- Színes koponyák


Sziasztok!



Tegnap este kis koponyás mintára volt szükségem, nagyon kedvelem ezt a mintát mind a körmeimen mind pedig az életben (elég sok koponyás dolgom van amiket hordok is).
Viszont az alap kicsit unalmas lett volna, fekete és fehér verzióban, így gondoltam ha már kezd jó idő lenni,színesre veszem a figurát.

Fehér alapra mindenféle színek vittem fel szivaccsal, konkrétan a China Glaze- Float on, Lotus begin, Capacity to see beyond, Metro Pollen-Tin lakkokat használtam.
A koponyás mintát a Sugar bubbles-SB056 palettáról választottam.







Éssss az Ilnp- My private rainbow x sem maradhatott le a végéről :)






A héten ezt a manikűrt fogom viselni, imádom ezt a színkombinációt, a mintát meg pláne :)




Nos, neked mennyire tetszik ez a manikűr?

3 megjegyzés :

  1. Ez nagyon szuper manikűr, én is elfogadnám!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik neked :)

      Törlés
  2. Nem vagyok koponyamániás, erre azt hiszem, születni kell :D A mani viszont igényes, mint mindig!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!