2017. június 16., péntek

NOTD- Reverse stamping


Sziasztok!!


Mivel beköszöntött a nyár, meleg van, amit én kifejezetten imádok, végre elővehettem a neon lakkjaimat!

Most egy gradientet készítettem, amúgy water marble volt tervben, de nem jött össze, így egy színátmenetben éltem ki magam.

3 lakkot használtam fel, mindhárom China glaze, és az Electric night kollekcióban jelentek meg.
Daisy know my name egy nagyon neon sárga, már az üvegben is világít, a Red-y to rave egy pirosas/narancs neon, ennek is fantasztikus színe van, és a Home sweet home music egy narancsságra, ő is nagyon neon :)
A lakkokat egy fehér alapra vittem fel, 3 szivacsozás kellett, mattra száradtak.

Erre került egy réteg ILNP-My private rainbow (x), muszáj volt, és a mintát amik pillangók lettek, a Moyra- 101Angels will cry-ról választottam.
Itt megjegyzem ezek a mini Moyra paletták nagyon az ínyemre vannak, nagyon tetszenek a minták, és elég könnyű velük dolgozni!








Idei nyár első neon manija, imádtam, alig várom, hogy készítsek még valami hasonlót, mondjuk water marblét....



Kedveled a neon színeket?


2 megjegyzés :

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!