2017. július 20., csütörtök

IEUV gradient


Sziasztok!


Ismét egy szuper játék van érvényben, július 24-ig a Nailmail-nél, erre az alkalomra készítettem egy gradientet, amire természetesen nyomdáztam is.


Color storm a téma, elsőnek rengeteg manikűr ötlet beugrott, majd amikor oda kerültem, hogy készítek valamit, nos mintha minden elillant volna a fejemből.
Azért is kötött a kezem, mert nem igazán sok olyan lakkom van, ami elérhető az oldalon,de leginkább az IEUV lakkokban gondolkoztam, persze a végén ennél is maradtam.

A gradienthez 5 IEUV lakkot használtam fel, Keep calm & follow the dragon, My unicorn made me do it, Pink and nothing but the pink, Born to be rad, Captain blue sky.
Whatsupnails B002 palettáról választottam egy water marble szerű mintát, amúgy ez az egyik kedvenc palettám, Ya qin an fekete nyomdalakkal nyomdáztam és a Bornprettystore Top coat-al fixálta, ami nem keni el a nyomdamintát.
A fedőlakk nagyon hasonló a Ya qin an-hoz, az sem keni el a mintát, illata teljesen egyforma, szerintem minőségre is.









Remélem neketek is tetszik annyira ez a mani, mint nekem tetszett :)




Szoktál gradientet készíteni?

3 megjegyzés :

  1. Ez aztán színes :) Nagyon jó!!

    VálaszTörlés
  2. Annyira szép lett, nekem nagyon tetszik!! (-: Hát, én elég ritkán készítek, sajnos elkényelmesedtem..

    VálaszTörlés
  3. Strong colours, good combination and very neat stamping, I like it very much! :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!